Seks pėr tė marrė provimin! Skandali nė Fakultetin e Gjuhėve tė Huaja pėr degėn e turqishtes, ėshtė zbuluar nga kamerat e fshehta tė emisionit Fiks-Fare. Shefi i katedrės sė turqishtes, Nezir Balla, me anė tė presioneve psikologjike ndaj njė studenteje 19-vjeēare nga Fieri, e ka detyruar qė tė shkoj nė shtrat pėr tė shpėtuar shkollėn. Balla ka pėrfituar nga studentja qė me 5 provime tė mbetura ishte nė pikė tė hallit, pėr tė pėrmbushur epshet. Njė mėnyrė kjo e aluduar shpesh nė auditorėt e universiteteve, por qė nuk ishte d e m a s k u a r ndonjėherė. Dhe ėshtė pikėrisht 19-vjeēarja fierake qė pranon tė bashkėpunojnė me gazetarėt e Fiks-Fare, pėr tė publikuar skandalin seksual tė pedagogut. I errėsuar nga epshi dhe i rėnė krejtėsisht nė rrjetėn e Fiks-Fare, pedagogu nuk ka dashur ta besojė se ishte viktima e radhės nė emisionin investigativ. Profesori i historidė dhe gjografisė turke, mėsohet se i kishte thėnė studentes sė tij, se nėse do tė merrte shkollėn, duhet tė shkonte nė krevat me tė. Nė kėto kushte, pasi ia ka shtyrė disa herė takimet Ballės, vajza ka pranuar nė zyrėn e tij. Pasi e ka puthur njėherė, vajza ka dalė prej aty dhe kanė lėnė njė takim pėr mė vonė. Por, 19-vjeēarja duket se e kishte menduar mirė kėtė punė. Pasi kishte siguruar shtėpinė ku do ti jepej profesorit, i cili ėshtė rreth 50 vjeē dhe pasi kishte biseduar me drejtuesit e emisionit pėr ta filmuar, si dhe pasi janė montuar kamerat e fshehta, vajza e ka ftuar profesorin, diku nė njė shtėpi te 21 Dhjetori.
-------------------------------------------------------------------- Pjesa e parė e dialogut tė studentes me profesorin
Vajza: Mirėdita profesor!
Profesori: Si je ti?
Vajza: Mirė, faleminderit!
Profesori: Si ke qenė ti?
Vajza: Mirė
Profesori: Ishe nė shtėpi?
Vajza: Isha nė shtėpi, se kisha mamin shumė sėmurė.
Profesori: Tė shkuara! Mirė ke qenė? Ēfarė ke bėrė?
Vajza: Mirė profesor.
Profesori: Ēkemi ndonjė gjė?
Vajza: Mirė.
Profesori: Ēfarė thuhet, ēfarė bėhet?
Vajza: Hiē asnjė gjė. Ēfarė bėni ju?
Profesori: Tani, mėsim sot nuk do tė bėjmė. Sot nuk do bėjmė... Do caktojmė njė orar...
Vajza: Ku? Nuk do bėjmė mėsim sot?
Profesori: Tashti, nuk do tė bėjmė bashkė domethėnė. Atje do bėsh ti. Ke kjo, te Tika, si i thonė?!
Vajza: Po
Profesori: Se do vij dhe unė nė orėn tre, se kam mėsim. Tani kur do bėjmė bashkė? Si do bėjmė, qysh do bėjmė?
Vajza: Tė premten... A ke mėsim tė premten?
Profesori: Jo skam!
Vajza: Po nė rregull, tė premten.
Profesori: Tė premten? Tjetėr ditė, tjetėr?
Vajza: Tė shtunė, tė diel...
Profesori: Tė shtunė, tė diel! Ku do tė vemi?
Vajza: Po ku tė duash ti profesor! Unė nė fakt kam njė kushėrirė qė nė kėtė fundjavė ikėn.
Profesori: Bukur!
Vajza: Edhe mbase marr ēelėsat e saj ti them gjoja do tė rri andej.
Profesori: Bukur, e bėjmė atje. Shumė dakord!
Vajza: Jam shumė e mėrzitur profesor.
Profesori: Pse, ēfarė halli ke?
Vajza: Po ja, nuk u thosha dot prindėrve qė kam ngelur.
Profesori: Ooooo, vetėm mos fillo me qajt.
Vajza: Jo nuk e thashė atė qė tė filloj me tė qarė, profesor
poo... ju thatė...
Profesori: Hė, ēfarė thashė unė?
Vajza: Qė ka edhe alternativa tė tjera pėr tė kaluar.
Profesori: Patjetėr qė ka! Do mėsosh!
Vajza: Po si do mėsoj profesor?
Profesori: Me kurs.
Vajza: Kjo mendon ti do taaa...
Profesori: Patjetėr! E para ėshtė kjo. Pa mėsuar ske derman... nuk ke. Kjo ėshtė, do mėsosh! He... fol.